• وبلاگ : پياده رو خاطرات
  • يادداشت : سرنوشت گفتمان اصولگرايي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + توهم 
    با انتشار ماهنامه "راه"?دفتر مطالعات جبهه‌ي فرهنگي انقلاب يکسال پس از اخراج از ماهنامه سوره به طور رسمي کار خود را آغاز کرد.

    به همين مناسبت آقاي سيد محمدجواد ميري از اعضاي اين دفتر?حرکت وبلاگي?را آغاز کرده اند و در آن از وبلاگ نويسان خواسته اند تا به ? سوال زير پاسخ دهند :

    ?- تأثيرگذارترين و ويژه‌ترين مطالبي كه در «سوره» خوانديد يا دنبال مي‌كرديد چه بود؟

    ?- «سوره» دست روي خيلي سوژه‌ها ‌گذاشته‌بود كه «راه» هم لابـُد بايد پي‌شان را بگيرد. اما حالا «راه» بايد وارد کدام عرصه‌هاي بکر و دست‌نخورده در قصه‌ي جبهه‌ي فرهنگي شود كه سوره نشده‌بود؟

    ?- همه‌ي اين حرف و حديث‌ها براي اين است که «جبهه‌ي فرهنگي انقلاب اسلامي» از وضع بالقوه تبديل شود به حالت بالفعل. براي اين بالفعل شدن، مهمترين چالش و مانع كدام است؟

    من نيز از شما براي پيوستن به اين حرکت وبلاگي دعوت ميکنم و از شما ميخواهم که شما نيز حداقل ?نفر را به اين حرکت وبلاگي دعوت کنيد.

    با تشکر
    سلام دوست خوبم. خيلي راست ميگي اما من نميدونم با كجاهاش مخالفم. بايد بيشتر فكر كنم.
    + رضا 
    دوم خرداد و سوم تير هر دو بر مطالبات انباشته ي مردم سوار شدند .... در هر دو جا منظور مردم فكر مي كنم «نه بزرگ» گفتن به نظام بود ....حالا در انتخابات بعدي بايد ديد چه كسي بر امواج نارضايتي مردم سوار مي شود و با چه شعاري ... آزادي و مردم سالاري دوم خرداد و عدالت و ساده زيستي سوم تير كه جواب نداد ... شايد اين بار نوبت قاليباف باشد با كارآمدي .... و واي به روزي كه مردم همه ي اين ها را با هم بخواهند ... امواجي به پا خواهد خاست كه معلوم نيست كدام فرصت طلبي توان بهره گيري از آن را داشته باشد ...آن ها كه نمي خواستند خاتمي گورباچف رژيم ايران باشد و حتا پيغام خروشچف بودنش را نيز ناديده گرفتند مواظب يلتسين وطني باشند ... كه آينده ي روشني براي مردم لااقل رقم نمي زند .