• وبلاگ : پياده رو خاطرات
  • يادداشت : دستگيري شهرام جزايري و نقش وزارت اطلاعات
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سعید 
    روشنگري هاي تو هم مانند دوست ات در وبلاگ پاسداران بر اساس تخيلات و توهمات است که زائيده عدم تجربه و آشنائي و فقدان داده است . هر کسي آزاد است که ابراز عقيده کند فلذا بر کسي حرجي در اين باب نيست ، اما مشکل تو و دوست پاسدارت اين است که ميپنداريد "توهم"ات شما را ميتوان "روشن"گري ناميد . توضيح بيشتري لازم نيست . يا علي مدد
    مرسي خيلي قشنگ بود مخصوصا مشكل در دقيقه نود، البته اين را هم در نظر بگيريد چنين انسجامي در صدا و سيما و وزارت اطلاعات و قوه قضاييه و غيره نيست كه بخواهند يك مشروعيت سازي تبليغاتي را با يك خودزني انجام دهند. نكته ديگر اينكه برخي سايتها عمان را محل اختفاي شهرام عنوان كرده اند. از همه بالاتر بيچاره مردم و نامرد كارگزارني اينچنين يا آنچنان
    در مورد انتقاد شما سه جواب به ذهن من ميرسد ..... جواب اول: هيچ دستگاهي مخصوصا دستگاه قدرتمندي مانند وزارت اطلاعات بي نياز از نقد سازنده نيست. حال اگر ضرورت نقد را پذيرفته باشيم يا بايد ايراد را متوجه كليت دستگاه كرد (كه بدور از عقل است كه كل يك دستگاه اشتباه كند) يا قايل به تفكيك درون دستگاه شد و بخشي را بدليل عملكرد بد تخطئه كرد. من هم همين كار را كرده‏ام ....... جواب دوم: بحث شما اگر هم كاملا درست باشد تنها مربوط به بند 7 نوشته من است. اما اين بند نقش اساسي در استدلال من ندارد، مي‏توانم كاملا آنرا بردارم بدون اينكه به كليت استدلال خدشه‏اي وارد آيد. در بند 7 من تنها ارتباط بحثم را با نظرات ابوذر مطرح كرده‏ام. سوال اصلي من اين است كه عمليات دستگيري شهرام بيشتر نوعي استرداد بوده تا كشف، و مي‏پرسم هدف سرويس اطلاعاتي دشمن از همكاري با ما چه بوده؟ اين سوال ساده‏اي است اما جواب راحتي ندارد. شما اگر جواب مرا رد ميكنيد جواب ديگري ارائه دهيد ......... جواب سوم: اگر دودستگي در وزارت اطلاعات هست كه چه بهتر درباره آن هشدار داده شود و اگر نيست كه چنين القائاتي ميتواند موجب به اشتباه افتادن دشمن شود و چيز بدي نيست! تازه من اصلا نگفتم درون وزارت اطلاعات دودستگي هست. من گفتم دشمن مي‏خواهد گروهي را كه بزعم خود مطلوب ميداند در مقابل گروهي ديگر كمك كند. من حتي يك جمله در محكوميت طيف مشاركتي اطلاعات ننوشتم (حتي ابوذر هم خود آنها را محكوم نكرده). طبيعتا هر دستگاهي شامل آدمهايي با گرايشات مختلف است و از نظر من هر كس كه معتقد به اصول نظام باشد محترم است.
    + سيد 
    البته بعضي ها هم نظر ميدهند ايشان براي برخي افشا گريهايي ازاد و پس از اشكالات بوجود امده مجبور شدند برش گردانند
    با سلام .... دوست عزيز انتقاد جدي‏اي را مطرح كرده‏ايد كه پاسخ دادن به آن بسيار سخت است.
    + ايرانمرد 

    مقاله اي كه نوشتيد از تلاش آمريكا براي ضربه زدن به سرويس اطلاعاتي ما مضر تر است.

    مشاركتي يا غير آن سرباز گمنام امام زمان است. بيان دودستگي در وزارت اطلاعات بهترين هديه به منافقين و آمريكاو اسراييل است

    شايد خيرخواه باشيد اما دوستي خاله خرسه به درد نظام نميخورد. اگر با آرامش در خيابانهاي شهر راه ميرويد و مطمئنيد كه بمبي منفجر نميشود و ايران مثل عراق نيست بخاطر زحمات همين غير مشاركتيها و مشاركتيهاست

    امروز سيد علي خامنه اي نقش داريوش و كوروش كبير را بازي ميكند و دو دست خود را به دور ايران انداخته و اجازه نميدهد تا ايران از هم بپاشد

    حرفها و نوشته هايي از اين دست امنيت ملي را به مخاطره مياندازد و بايد از بيان آنها خودداري كرد. بايد بين دوست خيرخواه اما ناآگاه و دوست خيرخواه آگاه تفاوت قائل شويم و تريبون و قدرت را به دست دسته اول ندهيم.

    همه و همه براي اينكه تو بماني اي ايران

    يادم رفت بگم شايدم در عمان بوده اما در امارات رو صراحتآ تكذيب كردند--- ايام به كام
    سلام .اينكه فرار و پيدا شدن شهرام خان مشكوك بود درست و اينكه شهرام هر حكمي براش صادر بشه فرقي نداره چون در عمل آزاده اينم قبول اما كشوري كه شهرام رو توش پيدا كردن ظاهرآ بحرين بوده و خانوادش تو امارات بودن...ايام به كام
    + نميتونم بگم 
    من نظرت را كاملا قبول دارم چون من برادر عامل ترور قاضي مقدس هستم. خيلي اتفاقي وبلاگت رو ديدم . بايد تاكيد كنم كه سرويسهاي امنيتي همه كشورهاي دنيا با هم ديگر تبادل متهم و پناهنده و جاسوس و غيره را دارند البته به صورت كاملا مخفيانه يا توسط كشور سومي مانند امارات كه لعنت خدا بر سران اين كشور پست باد .

    بسم الله
    سلام
    يك: منظور من هم از مذاكره، مذاكره از نوع علني و بدتر از آن سازشكارانه بود.
    دو: اشاره‏ام هم به كيهان به خاطر مقاله‏ي «فرار كرد يا فرارش دادند» (يا چيزي شبيه اين) به قلم شريعتمداري بود كه در اولين روزهاي بعد از فرار چاپ شد. و انتفادات تند رسانه‏ها عليه قوه‏ي قضاء.
    يا علي

    + 900 

    درود

    اين هم يک نظري است قابل تأمل!

    اما اگر صحبتهاي حاج سعيد(امامي) رحمه الله عليه را هم نشنيده باشيد در دانشگاه همدان که در مورد دم و دستگاه منافقين در آلمان با سرويس آلماني مذاکره داشت ، من به شخصه از توانمندي فوق العاده ايران در حتي آمريکا اطلاع دارم و ضمن احترام به نظر شما، معتقدم همکاري سيا در ازاي امتياز اصلا وجاهتي نداره.

    حضور نفوذي ها در واواک ترديدناپذيره خصوصا لايه مشارکتي ولي حقيقت اينه اطلاعات فعلي، اطلاعات خاتمي نيست که اگر مي گفتيم جاسوس گرفتن مي گفتند مگه اينا جاسوس هم دستگير مي کنن!

    در اطلاعات ، پالايش غير محسوسي صورت گرفته و ادامه داره و اطلاعات يونسي با اطلاعات محسني من مطمئنم فرق مي کنه.

    پاي سيا رو نمي شه وسط کشيد.

    درضمن اختفاي شهرام رو کسي تا حالا به درستي اعلام نکرده ، اقوي يکي از ده کوره هاي عمان هست نه امارات.

    با سلام .... والا من علاقه‏اي به مذاكره با آمريكا ندارم و البته ميدانم كه اين مذاكره هميشه در جريانه ولي بطور غير رسمي و اتفاقا دارم هشدار ميدم در مورد تبعاتش .... البته من براي حرفهام دليل آورده‏ام و در هر صورت خيلي خوشحال ميشم كه اصلا ماجرا اينطوري نبوده باشه .... ولي در مورد كيهان ... كاريكاتور كيهان را اگر ديده باشيد نشون ميده كه شهرام جزايري در يك پادگان دولتي در حاشيه خليج فارس بصورت تحت الحفظ آفتاب گرفته .... اين خيلي با حرف من جوره نيست؟ اينكه مساله پيدا كردن نبوده تحويل بوده.

    بسم الله
    سلام
    سال نو مبارك
    اگر بخواهيم قضيه را اين قدر پيچيده كنيم، خيلي چيزها و اشخاص زير سوال مي روند. اول از همه وزير محترم اطلاعات بعد رئيس قوه قضائيه ... حتي مي توان به بعضي رسانه‏ها من جمله كيهان هم گير داد...
    خلاصه اوضاع خيلي شير تو شير مي شود.
    تازه مي توان يك فرضيه را هم به اين شيوه مطرح كرد: دولت نهم با شهرام تباني مي‏كند كه در ازاي دريافت امتيازاتي تحت الحفظ ماموران اطلاعات به دبي برود. بعد كه خوب آبروي قوه قضائيه ريخت برگردد. با يك تير دو نشان مي توان زد: هم براي دولت افتخارآفريني مي‏شود و هم حال قوه قضائيه گرفته مي شود تا بعدا نتواند جلوي دولت در بيايد.!!
    مي‏بيني دوست عزيز! خيلي راحت مي‏توان شايعات را در جامعه پخش كرد. تو هم مثل اين كه بدت نمياد ايران و امريكا دور ميز مذاكره بشينند!؟!