• وبلاگ : پياده رو خاطرات
  • يادداشت : مهماني ملكه و آينده حزب‏الله
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    داشتم لينكهاي وبلاگم رو چك ميكردم به آدرس شما رسيدم كه ظاهرا تغيير آدرس داديد . به پارسي بلاگ اومدين. حق داريد .

    براتون آرزوي موفقيت دارم . لينكتون رو هم اصلاح مي كنم .

    سلام دوست عزيز

    تازه فهميدم كه لطف نموده و مرا لينك نموده ايد . با تشكر از حسن نظرتان من هم شما را لينكيدم . خوشحال مي شوم از نظراتتان استفاده كنم .

    شاد باشيد و پاينده

    مهدي

    سلام.

    فكر كنم اولين باري است كه اينجا ميام .

    وبلاگ خوبي داريد و با متنهاي بسيار قوي .

    آرزوي موفقيت براتون دارم. من لينكتون رو تو وبم اضافه ميكنم . اگه مايل بوديد شما هم لينك بديد . ياعلي .

    سلاممممممممم

    خبر خبررررررررررررررر

    ما آپيممممممممممممممم بود بيا منتظريم

    موضوع كمي پيچيده تر است برادر. نه ما عوض شده ايم و نه امريكا، هدف ها هم همان هدف هاي سابق است. بازي ديپلماتيك را خيلي جدي نگيريد. كار اصلي را هميشه ديگران مي كنند، ديپلمات ها اغلب مامور رفع و رجوعند تا تصميم گيرنده.

    يا علي

    سلام مهندس

    از دانشجوهاي دانشگاه شريف هستيد؟! از دوستان پرسيدم چنين گفتند

    پاراگراف آخر را به شدت قبول دارم ولي يك نكته اضافه كنم و آن اينكه اين تغيير جايگاه بين المللي در ذهن ما دانشجويان و حزب اللهي ها جا نيفتاده است لذا نوع برخوردمان همان طور است كه سال 68 بوده

    با سلام .... در جواب آقا مهدي عرض كنم كه منظور فقط تلفات انفجارها نيست .... بدليل وقوع جنگ و اشغال و آوارگي و درگيري‏هاي مختلف در عراق آمار مرگ و مير بشدت بالا رفته .... در واقع خود آمريكاييها (گروه تحقيق يكي از دانشگاه‏ها) تحقيقي انجام دادند كه در اون سال فوت اقوام هر خانواده سوال شد .... نتيجه‏گيري اين بود كه در طول اشغال آمار مرگ و مير بشدت افزايش پيدا كرده .... چند ماه قبل كنگره آمريكا آمار رسمي 670 هزار نفر رو براي تلفات عراقيها اعلام كرد .... البته با يك جستجوي ساده در اينترنت مي‏بينيد كه جمعيت كنوني عراق 26 ميليون نفر هستش.
    سلام تحليل خوبي است . اگرچه با آن موافق نباشم . حس مي کنم در نتيجه گيري راجع به تغيير رفتار جمهورس اسلامي زود قضاوت کرده ايد . با اين وجود به فرض که ما تبديل شده باشيم به يک نيروي بازدارنده صرف فکر نمي کنم تفاوتي ميان قدرت بازدارندگي ما و ديگر کشورهاي اين عرصه نباشد ! ايران در هر زمان و در هر مقامي که باشد مولفه هاي خاص خود را دارد و من فکر مي کنم حفظ اصول بنيادي و داد و ستد بر سر جزئيات هميشه نمي اوند زشت باشد . اگرچه راحع به اين ايده هم مطمئن و بلاشک نظر نمي دهم . فکر مي کنم بايد بيشتر بررسي بکنم . جرقه اين نوع ديد به ماجرا در اين پست زده شد و شايد نظرم را پيرامون آن در پستي نوشتم .
    آقا ببخشيد تا حالا يك ميليون عراقي كشته شده اند؟ درست است كه يك نفر هم يك نفر است اما لطفا با دقت بنويسيد. كل جمعيت عراق حدود 12 ميليون نفر است. روزانه حداكثر 70 نفر در عرق كشته مي شوند. مي شود سالي 28 هزار نفر و در چهار سال مي شود حداكثر 100 هزار نفر. زياد است اما يك ميليون نيست. حرف شما من را ياد هولوكاست انداخت. راستي، اگر به قول دكتر احمدي نژاد، حداكر 600 هزار نفر در هولوكاست كشته شده اند، ممكن است اتفاقا كسي مانند شما محاسبه كرده باشد و گفته باشد شش ميليون؟ در اينصورت احمدي نژاد گير بيخود داده چون طرفدار پرو پاقرصش هم همين اشتباه را كرده است.اينطور نيست برادر؟